Nye forældre

Der er intet bedre end at byde nye børn og familier velkommen i Havkatten. Vi vægter barnets første tid højt, for en god start er det bedste udgangspunkt for en god tid som Havkattebarn. Derfor er det også vigtigt, at I afsætter tid til indkøring af jeres barn. Nogle gange går det let som en leg, og andre gange tager det lidt længere tid, før jeres barn er trygt og glad for sin nye hverdag.

Når I bliver tildelt plads hos Havkatten, skal I ringe herned på 23 67 93 60. Så aftaler vi en dag og et tidspunkt, I kan komme på besøg hos os, hvor vi sammen kan planlægge indkøringen. Det er sikkert længe siden, I sidst var på besøg, og det kan være rart for hele familien at se huset igen og hilse på stuens børn og voksne.

Vi har kørt rigtig mange børn ind i Havkatten, og vi ved derfor, at ingens behov er helt de samme - derfor gør vi meget ud af, at indkøringen er noget, vi tilpasser til jer og er fælles om.